понеделник, 22 ноември 2010 г.

Новото видео „Душата ми е храм” на нашумелия дует Димитър Колев-Назар и Нино Гамгонеишвили-Колева.



Новото видео „Душата ми е храм” на дуетът Димитър Колев-Назар и Нино Гамгонеишвили-Колева е заснето в уникалния скален Разбоиишки манастир, който бе център на медийното внимание заради опита да бъдат закупени земите му. В клипа се дава благословия от прочулия се преди месеци отец Иван, който се бори мъжки да не бъдат иззети земите на скалната светиня.
Действието в „Душата ми е храм” се развива около уникален вековен дъб, обявен за природна забележителност. През столетията стволът е обгърнал древен каменен кръст, което прави дървото още по-феноменално.
„Душата ми е храм ” е в памет на Татяна Титянова и Бисер Колев
Клипът започва и завършва с картина на талантливата художничка телевизионерка, трагично загинала през 1988 г. Другото посвещение е към брата на певеца, който си отива без време при инцидент. Идеята за посвещението е предрешена от съдбата.
Текстът към видеото е написан от поетесата Крася Титянова, която печели две международни литературни награди със стихотворението „Душата ми е храм” – в Лече, Италия и Париж, Франция. Дизайнер на костюмите е турската стилистка Селма Ългазлъ, продуцент на видеото е „Назар мюзик”, а автор на сценария журналистката Тони Титянова. Най-любопитното е, че и тази песен на българо-грузинския дует бе ознаменуван от благотворителност – този път за бургаските деца в неравностойно положение.

Няма коментари: